Islamic Widget

Saturday, June 11, 2011

::♥pEr$aHaBatAn♥::


 $ahabat...
ya Allah..bersyukurnya aku pada-Mu, ya Allah~ 
sibuknya aku dalam urusan harianku, KAU utuskan satu jalinan kemesraan pada diriku ini yg bergelar persahabatan..
terasa indahnya hidup ini apabila ada teman yg sering mengingatkan diriku pada jalan yg hakiki~ 
malu rasanya kalau nak dibandingkan diriku dengannya, 
namun apakan daya,
 teman itu juga menjadi tempat untuk aq meluahkan rasa, minta didoakan agar diriku mampu berubah sepertinya..

$ahabat...
alangkah indahnya jika kau mampu aku menemani aku dalam mmeniti titian hidupku ini..
tatkala aku tergelincir, kau gagahkan dirimu membantuku pulang kepada pangkal jalan..
tatkala, aq lupa pada yang satu, kau ajak aku ke arah-Nya..
tatkala aq tercari-cari agama, kau muncul sebagai pembantu setiaku..

$ahabat...
sayang aq pada kalian, insyaAllah tidak akan berubah~
segala memori yg tercipta, akan ku sematkan dalam jiwa ini..
pahit manis, senda gurau, sedih gembira, thanx coz always be on my side..
selagi hayat dikandung badan, akan ku cuba pula menjadi teman yg baik pada kalian..
maaf ku pinta dari kalian kerana sering kali mengkhianati persahabatan yg terbina..
doakan lah diriku ini agar menjadi insan yg terbaik untuk bangsa, negara n agama~

"tidak sempurna iman sesorang diantara kamu selagi dia tidak mengasihi saudaranya seperti dia kasihnya diri nya sendiri"
tribute to all my sahabat..aku sayang kalian~ ♥♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...